پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272051
سالن ورزشي که به علت عدم توجه، در فضاي مجازي هم در معرض فروش قرار گرفت
تاریخ انتشار : 1403/01/25 11:11:57
نمایش : 85
فرماندار شهرستان فارسان گفت: افتتاح سالن ورزشي پردنجان پس از ۱۸ سال به علت عدم توجه به آن‌که حتي در فضاي مجازي هم در معرض فروش قرارگرفته بود با تلاش و پيگيري‌هاي لازم بحمدالله به بهره‌برداري رسيد.
سيد هادي صالحي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار پيرامون اقدامات انجام‌شده ورزشي در شهرستان فارسان در سال گذشته گفت: کارهايي در حوزه ورزشي صورت گرفته تکميل و افتتاح سالن ورزشي پردنجان پس از ۱۸ سال به علت عدم توجه به آن‌که حتي در فضاي مجازي هم در معرض فروش قرارگرفته بود با تلاش و پيگيري‌هاي لازم بحمدالله به بهره‌برداري رسيد.
 
وي تصريح کرد: سالن ورزشي روستاي کُران در سال ۱۴۰۱ نيز مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
 
وي بيان داشت: مجموعه استخر کارگري شهر فارسان در اصل کلنگ زني مجموعه چمن بود  و مجموعه استخر کارگران فارسان هنوز به سيستم فاضلاب شهري متصل نبود. پس از پيگيري‌هاي متعدد عمليات اتصال آن به فاضلاب شهري انجام‌گرفته ، اما اختلاف جهت واگذاري آن به بخش خصوصي که تلاش بر تعهد و واگذاري آن به اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعي شهرستان و يا هيئت‌هاي ورزشي که داراي تخصص ، تعهد مرتبط با آن و از تجربه کاري بالايي برخوردار باشند ، چراکه با به مزايده گذاشتن اماکن ورزشي و واگذاري آن به بخش خصوصي به‌شدت مخالفم که همچنان پيگير موضوع و حل مشکل هستم.
 
صالحي عنوان داشت: تعداد ۷ چمن مصنوعي ديگر در شهرستان ، باهدف پيشرفت و توسعه ورزش در شهرستان و ايجاد فضاي شور و نشاط براي مردم عزيز شهرستان در سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد و چندين مجموعه بودند که تا قبل از عيد نوروز در سطح شهرستان به بهره‌برداري رسيدند.
 
وي اظهار داشت: چمن مجموعه تختي شهر فارسان را ورزش و جوانان شهرستان و بنده به‌صورت ويژه از هيئت‌هاي فوتبال و ورزش و جوانان استان پيگيري مي‌کنيم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html